FødevareWatch

Forestående salg rokker ikke ved Foodservice Danmarks store planer

100 mio. kr. på bundlinjen i 2015, et nyt kæmpelager på vej og en ambitiøs 2020-strategi. Foodservice Danmark står stærkt forud for et snarligt salg. Direktøren peger på en fokusering af forretningen som nøglen til succes.

Henrik Clausen, direktør i Foodservice Danmark, har store ambitioner for fremtiden. | Foto: Mik Eskestad/Polfoto

Når en kage vokser sig større, og der bliver færre til at deles om den, er det nærlæggende at tro, at der kommer mere sul på sidebenene til de heldige.

Og nogenlunde sådan har udviklingen været i den danske foodservicebranche over de seneste år. Branchen er blevet stadig mere konsolideret, og kun få kan være med, når der kæmpes om kontrakter i den trecifrede millionklasse. Særligt tre aktører er velpolstrede og tager for sig af retterne, når store udbud bliver bragt i spil. Men hvor Alexandre Dumas tre musketerer kæmper under mottoet "en for alle og alle for en" er det i dette tilfælde alle mod alle.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier