Køb-dansk-bølge booster danske fødevarer og skaber arbejdspladser

Forbrugerne i både Danmark og på fjerne eksportmarkeder efterspørger i stigende grad danske fødevarer. Det skaber nye arbejdspladser på slagterierne. Selv McDonald's følger tendensen.
AF LARS ATTRUP

Fra fredag serverer McDonald's kun dansk kyllingekød på kædens restauranter i Danmark. Ambitionen er, at også oksekødet i burgerne på lidt længere sigt skal være dansk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også