Mondelez indgår nyt online-samarbejde med Alibaba

Den amerikanske fødevare- og konfekturekoncern Mondelez International har indgået et nyt samarbejde med den kinesiske e-handelsgigant Alibaba, som nu skal sælge flere af Mondelez’ snackprodukter på sin internetplatform.
Stephen Maher, direktør for Mondelez China, og Jing Jie, koncerndirektør for Alibaba Group, viser de nye Oreo Colorfilled frem. | Foto: Mondelez International/PR
Stephen Maher, direktør for Mondelez China, og Jing Jie, koncerndirektør for Alibaba Group, viser de nye Oreo Colorfilled frem. | Foto: Mondelez International/PR

Den amerikanske konfekturekæmpe Mondelez International har store planer for online-salg af sine populære produkter som Toblerone og Oreos, og i den forbindelse har man indgået et samarbejde med kinesiske Alibaba, der er blandt de største e-handelsselskaber i verden. Det skriver Mondelez i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter