Tulips dåser er særdeles populære i Asien
Danskerne har ikke den store lyst til kød på dåse, men asiaterne er vilde med konservesprodukterne fra Tulip, der oplever en rivende renæssance i Østen.

AF SACHA SENNOV
Kød fra en dåse har haft svært ved at vække danskernes lyst siden Jakabovens storhedstid i 60’erne og 70’erne - men i Asien er det en anden sag.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
3-Stjernet: Vi venter stadig på godkendelse til Kina
For abonnenter