Hjem-Is vil sælge mere online

Fremover skal det traditionelle kald med Hjem-Is-klokken suppleres af mere online is-salg, hvor kunderne kan bestille is lige til døren.
Foto: Rikke Madsen/Polfoto
Foto: Rikke Madsen/Polfoto

Der er ikke nok salg i at køre fra dør til dør og bimle med Hjem-Is-klokken. Det har ejerne erkendt, og derfor skal der fremover mere gang i det online salg.

Det skriver Børsen.

I dag bliver 90 pct. af Hjem-Is' salg hentet fra de 125 Hjem-Is-biler, men i løbet af næste år skal en digital satsning øge det online salg ved, at Hjem-Is via et nyt digitalt system lærer kunderne bedre at kende.

"Der er f.eks. stor forskel på, hvor vi sælger islagkager, og hvor vi sælger light-produkter. Islagkager er primært Vestjylland, hvor der er lidt mere tradition for suppe steg og is. Light-produkterne sælger bedst i Nordsjælland og Københavnsområdet," siger partner og produktionsdirektør i Hjem-Is, Per Roth, til Børsen.

Dansk is-branche mærket af elendig sommer

Hjem Is-direktør afviser historie om chikane

Nej-tak til Hjem Is-bilen

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter