Hjem-Is vil sælge mere online

Der er ikke nok salg i at køre fra dør til dør og bimle med Hjem-Is-klokken. Det har ejerne erkendt, og derfor skal der fremover mere gang i det online salg.
Det skriver Børsen.
I dag bliver 90 pct. af Hjem-Is' salg hentet fra de 125 Hjem-Is-biler, men i løbet af næste år skal en digital satsning øge det online salg ved, at Hjem-Is via et nyt digitalt system lærer kunderne bedre at kende.
"Der er f.eks. stor forskel på, hvor vi sælger islagkager, og hvor vi sælger light-produkter. Islagkager er primært Vestjylland, hvor der er lidt mere tradition for suppe steg og is. Light-produkterne sælger bedst i Nordsjælland og Københavnsområdet," siger partner og produktionsdirektør i Hjem-Is, Per Roth, til Børsen.
Dansk is-branche mærket af elendig sommer
Relaterede artikler:
Dansk is-branche mærket af elendig sommer
For abonnenter