FødevareWatch

Hjem-Is vil sælge mere online

Fremover skal det traditionelle kald med Hjem-Is-klokken suppleres af mere online is-salg, hvor kunderne kan bestille is lige til døren.

Foto: Rikke Madsen/Polfoto

Der er ikke nok salg i at køre fra dør til dør og bimle med Hjem-Is-klokken. Det har ejerne erkendt, og derfor skal der fremover mere gang i det online salg.

Det skriver Børsen.

I dag bliver 90 pct. af Hjem-Is' salg hentet fra de 125 Hjem-Is-biler, men i løbet af næste år skal en digital satsning øge det online salg ved, at Hjem-Is via et nyt digitalt system lærer kunderne bedre at kende.

"Der er f.eks. stor forskel på, hvor vi sælger islagkager, og hvor vi sælger light-produkter. Islagkager er primært Vestjylland, hvor der er lidt mere tradition for suppe steg og is. Light-produkterne sælger bedst i Nordsjælland og Københavnsområdet," siger partner og produktionsdirektør i Hjem-Is, Per Roth, til Børsen.

Dansk is-branche mærket af elendig sommer

Hjem Is-direktør afviser historie om chikane

Nej-tak til Hjem Is-bilen

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier