FødevareWatch

Coop har fået flyvende start på Hovedbanegården

Mad Cooperativet er kommet godt fra start og har flere kunder end forventet. Det er især convenience-produkterne, der sælger godt, lyder det fra Jesper Uggerhøj, som står bag Coop-initiativet.

Foto: Lars Krabbe/POLFOTO/ARKIV

I marts slog Coop dørene op for sin nye innovationsplatform og butik på Hovedbanegården i København, Mad Cooperativet. Den har til formål at teste produkter og koncepter, inden de finder vej til koncernens butikskæder.

Bag initiativet står blandt andet Jesper Uggerhøj, der også er kædedirektør i Irma. Ifølge ham er butikken kommet rigtig godt fra start, og nan melder om flere kundebesøg end forventet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"

Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.

Miljøminister klar til stramme krav til klimadokumentation

Mens EU er på vej med krav om satellit- og GPS-dokumentation på en række fødevarer, der skal mindske afskovning, er regeringen nu allerede klar til at gå endnu længere. Om få år kan man forhåbentlig også knytte krav til påvirkning af andre økosystemer, siger Lea Wermelin (S) til FødevareWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier