FødevareWatch

Coop har fået flyvende start på Hovedbanegården

Mad Cooperativet er kommet godt fra start og har flere kunder end forventet. Det er især convenience-produkterne, der sælger godt, lyder det fra Jesper Uggerhøj, som står bag Coop-initiativet.

Foto: Lars Krabbe/POLFOTO/ARKIV

I marts slog Coop dørene op for sin nye innovationsplatform og butik på Hovedbanegården i København, Mad Cooperativet. Den har til formål at teste produkter og koncepter, inden de finder vej til koncernens butikskæder.

Bag initiativet står blandt andet Jesper Uggerhøj, der også er kædedirektør i Irma. Ifølge ham er butikken kommet rigtig godt fra start, og nan melder om flere kundebesøg end forventet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Isproducenterne melder klar til at kæmpe om sommermarkedet

De danske isproducenter forventer, at de får en af de bedste sæsoner nogensinde, og alle har de en formel for, hvordan de skal vinde danskernes gunst. Der er dog ikke én formel, der er ens, men der er utallige nye produkter og tiltag på vej.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier