FødevareWatch

Irma går imod strømmen og dropper convenience-koncept

Mens store detailkæder som Føtex, Kvickly og 7-eleven satser på færdigretter, går Irma i den modsatte retning og lukker convenience-konceptet Irma City. Der er så mange steder, man kan få mad to-go, forklarer Irmas kædedirektør.

Jesper Uggerhøj, kædedirektør, Irma | Foto: Sisse Dupont/Polfoto/Arkiv

Hurtige færdigretter frelser hver dag travle danskere, der farer forvirret rundt i byen ti minutter i seks og med vilde øjne febrilsk leder efter noget næring at putte i ungerne derhjemme. Derfor har kæder som Føtex, Kvickly og 7-eleven for tiden travlt med at udvikle deres convenience-sortiment.

Men Irma går i den modsatte retning og dropper deres convenience-koncept Irma City, hvor kæden ellers har solgt færdigretter til københavnere igennem de seneste godt 10 år. Det sker, når de i alt fire Irma City-butikker bliver omlagt til det nye koncept Lille Irma.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier