Irma går imod strømmen og dropper convenience-koncept

Mens store detailkæder som Føtex, Kvickly og 7-eleven satser på færdigretter, går Irma i den modsatte retning og lukker convenience-konceptet Irma City. Der er så mange steder, man kan få mad to-go, forklarer Irmas kædedirektør.
Jesper Uggerhøj, kædedirektør, Irma | Foto: Sisse Dupont/Polfoto/Arkiv
Jesper Uggerhøj, kædedirektør, Irma | Foto: Sisse Dupont/Polfoto/Arkiv

Hurtige færdigretter frelser hver dag travle danskere, der farer forvirret rundt i byen ti minutter i seks og med vilde øjne febrilsk leder efter noget næring at putte i ungerne derhjemme. Derfor har kæder som Føtex, Kvickly og 7-eleven for tiden travlt med at udvikle deres convenience-sortiment.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også