FødevareWatch

Supermarkeder baner vejen for bedre 7-Eleven-bundlinje

Supermarkedernes øgede fokus på convenience har gjort det til en bedre forretning for 7-Eleven at sælge alt fra frisk juice til ingefærshots og stenalderkost.

Foto: 7-Eleven/PR

I 2014 lykkedes det endelig for den danske afdeling af verdens største detailkæde målt på antal af butikker, 7-Eleven, at vende skiltet med den evigt røde bundlinje til et pænere, sort overskud. Og ifølge den danske direktør Jesper Østergaard har detailkæden, som i Danmark er tilstede gennem Reitan Convenience Denmark A/S' knap 200 franchise-butikker, kurs mod endnu et godt resultat.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier