Supermarkeder baner vejen for bedre 7-Eleven-bundlinje

Supermarkedernes øgede fokus på convenience har gjort det til en bedre forretning for 7-Eleven at sælge alt fra frisk juice til ingefærshots og stenalderkost.
Foto: 7-Eleven/PR
Foto: 7-Eleven/PR

I 2014 lykkedes det endelig for den danske afdeling af verdens største detailkæde målt på antal af butikker, 7-Eleven, at vende skiltet med den evigt røde bundlinje til et pænere, sort overskud. Og ifølge den danske direktør Jesper Østergaard har detailkæden, som i Danmark er tilstede gennem Reitan Convenience Denmark A/S' knap 200 franchise-butikker, kurs mod endnu et godt resultat.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter