
Over de næste tre år vil svenske Coop investere mere end en mia. svenske kroner på en ny forretningsstrategi. De nuværende butikker laves om til tre særskilte formater og kommer til at hedde Stora Coop, Coop og Lilla Coop. Formålet er, at de hver især skal opfylde kundernes forskellige behov og indkøbsvaner.
Det skriver Coop Sverige AB i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"
Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.