FødevareWatch

Svenske Coop klar med nye butikker og lavere priser

Coop i Sverige laver milliardinvestering og omlægger sine nuværende butikker til tre nye formater. Derudover sænkes priserne på varerne mere end nogensinde før.

Foto: Torben Stroyer/Ritzau Scanpix

Over de næste tre år vil svenske Coop investere mere end en mia. svenske kroner på en ny forretningsstrategi. De nuværende butikker laves om til tre særskilte formater og kommer til at hedde Stora Coop, Coop og Lilla Coop. Formålet er, at de hver især skal opfylde kundernes forskellige behov og indkøbsvaner.

Det skriver Coop Sverige AB i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Perfekt storm får Co-Ros regnskab til at styrtdykke

Den verdensomspændte juice- og iskoncern Co-Ro blev ramt af tre faktorer, der skabte den perfekte storm i et hårdt år. Selskabet vil nu gøre sig selv uafhængig fra de største markeder og satse mere på nye.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier