FødevareWatch

Så langt er Coop med madmanifestet

Food-direktør Jens Visholm gør status et halvt år efter lanceringen af Coop & Co-strategien. Der er kommet nye varer på hylderne, og yderligere partnerskaber er i støbeskeen.

I starten af juni 2014 blev Coops madmanifest Coop & Co søsat, og med et mål om 500 nye produkter over de kommende fem år skal der skiftes godt og grundigt ud på koncernens mange butikshylder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier