Coops leverandører skal have øko-kørekort

Coops nye ti mand store økoteam skal sørge for, at de mange nye små leverandører bliver klar til mødet med detailbutikkerne. Ifølge Coops food-direktør har teamet den fornødne tid til at hjælpe de nye partnere i gang.
Foto: Carsten Bundgaard/Polfoto/Arkiv
Foto: Carsten Bundgaard/Polfoto/Arkiv

Over de næste fem år vil Coop fordoble salget af økologiske varer, og ud over at sænke priserne på øko-varerne med samlet én mia. kr., vil koncernen også hjælpe de mindre økologiske producenter frem, så de er klar til den øgede efterspørgsel, som man forventer følger i halen på den økonomiske satsning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også



Foto: Pr

Danforel kæmper sig ud af barsk periode

For abonnenter