FødevareWatch

Presset købmandskoncern har fået vækst på menuen

Dagrofa - med Meny- og Kivi-kæderne - melder om en lille fremgang i salget. Den helt nye udvikling i dagligvarekoncernen skal bruges til en ny offensiv med flere butikker.

Foto: /ritzau/Lars Krabbe/

Efter en lang årrække med konstante dyk og trængsler melder købmandskoncernen Dagrofa nu atter om vækst. Samtidig vil selskabet øge konkurrencen med flere supermarkeder og discountbutikker.

Dagrofa offentliggør på linje med konkurrenterne i dagligvarebranche ikke halvårsregnskab. Men ifølge koncernens adm. direktør Per Thau er der dog en klar tendens gennem 2015:

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Perfekt storm får Co-Ros regnskab til at styrtdykke

Den verdensomspændte juice- og iskoncern Co-Ro blev ramt af tre faktorer, der skabte den perfekte storm i et hårdt år. Selskabet vil nu gøre sig selv uafhængig fra de største markeder og satse mere på nye.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier