FødevareWatch

Presset købmandskoncern har fået vækst på menuen

Dagrofa - med Meny- og Kivi-kæderne - melder om en lille fremgang i salget. Den helt nye udvikling i dagligvarekoncernen skal bruges til en ny offensiv med flere butikker.

Foto: /ritzau/Lars Krabbe/

Efter en lang årrække med konstante dyk og trængsler melder købmandskoncernen Dagrofa nu atter om vækst. Samtidig vil selskabet øge konkurrencen med flere supermarkeder og discountbutikker.

Dagrofa offentliggør på linje med konkurrenterne i dagligvarebranche ikke halvårsregnskab. Men ifølge koncernens adm. direktør Per Thau er der dog en klar tendens gennem 2015:

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier