FødevareWatch

Presset købmandskoncern har fået vækst på menuen

Dagrofa - med Meny- og Kivi-kæderne - melder om en lille fremgang i salget. Den helt nye udvikling i dagligvarekoncernen skal bruges til en ny offensiv med flere butikker.

Foto: /ritzau/Lars Krabbe/

Efter en lang årrække med konstante dyk og trængsler melder købmandskoncernen Dagrofa nu atter om vækst. Samtidig vil selskabet øge konkurrencen med flere supermarkeder og discountbutikker.

Dagrofa offentliggør på linje med konkurrenterne i dagligvarebranche ikke halvårsregnskab. Men ifølge koncernens adm. direktør Per Thau er der dog en klar tendens gennem 2015:

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier