Dagrofa vil sende penge tilbage til lokale producenter

I et forsøg på at øge bevågenheden omkring lokale danske fødevarer, lancerer Dagrofa en kampagne, hvor koncernen sender penge tilbage til producenterne.
Foto: Lars Krabbe/Polfoto/Arkiv
Foto: Lars Krabbe/Polfoto/Arkiv

Dagrofa er klar med en stor kampagne, der frem mod nytår skal fremme salget af danske fødevarer i de omkring 630 butikker i koncernens KIWI-, MENY-, SPAR- og Min Købmand-kæder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også