FødevareWatch

Smithfield øger sit fokus på innovation

Den amerikanske kødkoncern Smithfield Foods fortsætter sit fokus på sine egen-brandede innovative produkter med udnævnelsen af to nye direktører på området.

Foto: LM Otero/AP/POLFOTO/arkiv

”Vi opbygger en fantastisk mærkevare-forretning, som ikke vil spille andenviolin for nogen som helst i industrien."

Sådan sagde den amerikanske svinekødsproducent Smithfield Foods’ finansdirektør, Ken Sullivan, i kølvandet på sit regnskab for første kvartal tidligere i år. Og nu har selskabet, der er ejet af kinesiske WH Group, udnævnt to nye højtstående medarbejdere til at drive den udvikling.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier