Smithfield-direktør: "Vi vil ikke spille andenviolin for nogen"

Smithfield Foods satser stort på færdigpakket kød. ”Vi opbygger en fantastisk mærkevare-forretning, som ikke vil spille andenviolin for nogen som helst i industrien,” siger selskabets finansdirektør.
Foto: LM Otero/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: LM Otero/AP/POLFOTO/arkiv

Den amerikanske slagterikæmpe Smithfield Foods har, siden selskabet blev overtaget af kinesiske WH Group i slutningen af 2013, leveret imponerende økonomiske resultater, og overtagelsen åbner også helt nye eksportmuligheder for det amerikanske selskab i Kina, som kan være med til at sikre dem fremtidig vækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også