Nyt Arla-mærke skal hjælpe producenterne

Forbrugerne bør vide, at Arla ejes af landmænd, og at det er netop disse, som man støtter ved at købe mejeriprodukter fra mejerigiganten. Et nyt emballagemærke skal udbrede budskabet.
Foto: Joachim Adrian
Foto: Joachim Adrian
AF MARTIN HAVTORN PETERSEN OG JØRGEN RUDBECK

Som i Danmark er mange britiske mælkebønders økonomi kommet under særdeles hårdt pres, efter at mælkepriserne i de seneste mange måneder er strøget voldsomt ned.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også