Nyt Arla-mærke skal hjælpe producenterne
Forbrugerne bør vide, at Arla ejes af landmænd, og at det er netop disse, som man støtter ved at købe mejeriprodukter fra mejerigiganten. Et nyt emballagemærke skal udbrede budskabet.

AF MARTIN HAVTORN PETERSEN OG JØRGEN RUDBECK
Som i Danmark er mange britiske mælkebønders økonomi kommet under særdeles hårdt pres, efter at mælkepriserne i de seneste mange måneder er strøget voldsomt ned.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Mejeriforeningen lancerer stor kampagne
For abonnenter