FødevareWatch

Mejeriforeningen lancerer stor kampagne

I dag sparker Mejeriforeningen gang i en kampagne, der skal gøre danskerne bedre i stand til at kende dansk mælk fra udenlandsk.

Foto: Joachim Adrian

1. juni er mælkens dag eller World Milk Day, og den anledning benytter Mejeriforeningen naturligt nok til at sætte fokus på dansk mælk.

Foreningen har fået Epinions Danmarkspanel til at undersøge danskernes kendskab til Dansk Mælk-mærket. Af de 2003 deltagere i webinterviewet, der er blevet gennemført i maj i år, kender kun 25 pct. af danskerne til mærket, og det er den kendsgerning, Mejeriforeningen gerne vil vende op og ned på med en ny treårig kampagne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier