Haribo øger sit danske sliksalg

Trods slikafgifter og et generelt stagnerende marked har det været et succesfuldt slikår på både top og bund i Haribo Lakrids A/S, der er moderselskab for slikkoncernens nordiske forretninger. Den svenske og norske forretning kan dog stadig forbedres.
Foto: POLFOTO
Foto: POLFOTO

Efter et par år med lettere turbulent ledelse i den danske og nordiske afdeling af slikgiganten Haribo, er der nu kommet styr på sagerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Finn Frandsen

Bagerkæder sænker priserne