FødevareWatch

Haribo øger sit danske sliksalg

Trods slikafgifter og et generelt stagnerende marked har det været et succesfuldt slikår på både top og bund i Haribo Lakrids A/S, der er moderselskab for slikkoncernens nordiske forretninger. Den svenske og norske forretning kan dog stadig forbedres.

Foto: POLFOTO

Efter et par år med lettere turbulent ledelse i den danske og nordiske afdeling af slikgiganten Haribo, er der nu kommet styr på sagerne.

Det bevidner det seneste regnskab for 2014, hvor det er lykkedes for koncernen Haribo Lakrids A/S at hæve omsætningen med godt 17 mio. kr. til 748,7 mio. kr. hvilket er det højeste i den del af Haribo-forretningen til dato. For moderselskabet blev omsætningen i det forgangne år hævet med 34 mio. kr. til 604,4 mio. kr.,

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier