FødevareWatch

Producenter lokker voksne forbrugere med retroslik

Slikselskaber har i stigende grad fået øjnene op for de voksne forbrugere og prøver ved f.eks. relancering af 80’er-slik at få den modne kundegruppe ind i folden.

Foto: POLFOTO

Det er ikke kun børn og unge, der dur.

Kendte aktører på det danske slikmarked prøver på forskellig vis at få stadig flere voksne forbrugere til at kigge deres vej.  Det fremgår af en ny analyse fra Euromonitor International.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier