Nielsen-rapport: Disse parametre afgør kunders kædevalg

I et dansk dagligvaremarked der er under stor forandring, er det stadig et par gamle travere, der er afgørende, når danskerne skal vælge, hvor indkøbene skal foretages, konkluderer analysehuset Nielsen.
Foto: Toke Hage
Foto: Toke Hage

Med det øgede fokus på lokale råvarer, økologi og kvalitetsfødevarer, som det seneste år har fyldt mere end vanligt i den danske detailhandel, kunne man tro, at der var pillet ved nogle af de grundholdninger, som unægteligt har klæbet til branchen igennem en længere årrække.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter