FødevareWatch

Nielsen-rapport: Disse parametre afgør kunders kædevalg

I et dansk dagligvaremarked der er under stor forandring, er det stadig et par gamle travere, der er afgørende, når danskerne skal vælge, hvor indkøbene skal foretages, konkluderer analysehuset Nielsen.

Foto: Toke Hage

Med det øgede fokus på lokale råvarer, økologi og kvalitetsfødevarer, som det seneste år har fyldt mere end vanligt i den danske detailhandel, kunne man tro, at der var pillet ved nogle af de grundholdninger, som unægteligt har klæbet til branchen igennem en længere årrække.

Men sådan er virkeligheden langt fra, hvis de seneste konklusioner fra analysehuset Nielsen står til troende.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier