FødevareWatch

Sådan bliver fremtidens indkøbsnet

E-handel er gået fra at være en niche for frontløbere til at være allemandseje. Men det store spring kommer, når også dagligvareindkøb bliver mainstream på nettet.

Foto: Ditte Valente/Polfoto/Arkiv

Orange varevogne fra Nemlig. com - og mørkeblå konkurrenter fra Irma. dk - kører danske byer tynde med alt fra bleer til frisk fisk.

Efter mange års tilløb er danskerne, især travle børnefamilier, nemlig så småt begyndt at skifte supermarkedskøen ud med flamingokasser bragt til døren.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Venturefond bag ny investeringsrunde i dansk vinplatform

For anden gang på et år investerer venturefonden sammen med private investorer et tocifret millionbeløb i vinplatformen Kobaj. ”Social buying bliver fremtidens måde at handle vin på,” siger Jimmy Fussing Nielsen, partner i Heartcore Capital.

Pandemien hæmmer Carlsbergs kinesiske fremgang

Mens vi herhjemme har vænnet os til et åbent samfund, er Kina stadig hårdt præget af nedlukninger, hvilket bremser væksten for Carlsbergs kinesiske strategi om at åbne i flere store byer. Det kinesiske nytår og bryggeriets Big City-strategi præsterer dog stadig efter planen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier