FødevareWatch

Santa Maria dropper alle underbrands

Krydderiselskabet skærer alle andre mærker fra og vil fremover kun fokusere på Santa Maria. Det sker for at styrke sig i konkurrencen mod detailkædernes private labels.

Santa Maria laver blandt andet krydderier og tilbehør til mexicansk, indisk og asiatisk mad. | Foto: PR/Santa Maria

Santa Maria stopper salget af alle tilknyttede mærker for udelukkende at fokusere på sit eget brand.

Det sker for at styrke krydderiselskabets produkter i kampen mod detailkædernes egne mærker, de såkaldte private labels, der fylder mere og mere på hylderne i landets dagligvarebutikker.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier