FødevareWatch

Netto vil slås med Lidl og Aldi i Storbritannien

Den danske discountkæde fortsætter udrulningen af flere butikker på det britiske marked.

Foto: PR/Netto

LEEDS:

Den danske discountkæde Netto ligger på baghjul af de tyske konkurrenter Lidl og Aldi, som begge har hastig vækst på det britiske marked. Den danske kæde har dog efter et halvt års comeback hos de britiske forbrugere fortsat forventninger om stor, fremtidig succes i Storbritannien.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier