FødevareWatch

General Mills’ bundlinje dykker trods salgsstilstand

Omsætningen i den amerikanske morgenmadskæmpe General Mills er stort set uændret i selskabets tredje kvartal. Alligevel dykker bundlinjen markant.

Foto: PR / General Mills

Den amerikanske fødevarekoncern General Mills, som nok er bedst kendt for sine morgenmadsprodukter såsom Trix og Cheerios, holder kursen i tredje kvartal af selskabets skæve regnskabsår, når det kommer til salget af produkter – og billedet er det samme, når man kigger på årets første ni måneder.

Det viser koncernens tal for tredje kvartal af regnskabsåret 2015.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier