FødevareWatch

General Mills skærer i forventningerne

Et svagt hjemmemarked og aftagende vækst på andre vigtige markeder får den amerikanske fødevaregigant General Mills til at nedjustere sine forventninger til årets omsætning og indtjening.

Foto: David Duprey/AP/Ritzau

På baggrund af fortsat svage trends i fødevareindustrien i USA og en aftagende vækst på andre vigtige markeder, har General Mills sænket sine forventninger til både salg og indtjening i indeværende regnskabsår, som løber til slutningen af maj 2015.

Det oplyser den amerikanske fødevarekoncern, der bl.a. står bag morgenmadsproduktet Cheerios og isen Häagen Dazs,  i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier