FødevareWatch

Coops økotiltag godt fra start

Den store øko-satsning i Coop sætter allerede spor, og salget af økologisk frugt og grønt er i årets første tre uger vokset med cirka 40 procent.

I de kommende fem år vil Coop hvert år sætte 200 mio. kr. ind på de økologiske prismærker i fødevareafdelingerne i kædens butikker, og kort efter start har det allerede givet et mersalg. Det skriver Coop i en meddelelse.

Tre uge er, at prisfaldsstrategien blev skudt i gang i omkring 1100 Coop-butikker i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, LokalBrugsen og Fakta-kæderne, kommer salget bag på på food-direktør Jens Visholm.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier