Næste stop for e-handel: Dagligvarer

De psykologiske barrierer er brudt ned, og e-handel er gået fra at være en niche-kanal for frontløberne til allemandseje. Men det store spring kommer, når også dagligvare-indkøb bliver mainstream på nettet.
Foto: Mik Eskestad
Foto: Mik Eskestad
AF JESPER KILDEBOGAARD

Orange varevogne fra Nemlig.com – og mørkeblå konkurrenter fra Irma.dk – kører danske byer tynde med alt fra bleer til frisk fisk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Lars Skaaning

Fortsat umuligt at spore Skares gamle kød

For abonnenter