FødevareWatch

Kampen om forbrugernes penge spidser til

Forkælet, forvirret, bedrevidende og usikker? Kampen for at vinde de danske forbrugeres gunst har aldrig været større, og 2015 bliver et skelsættende år, lyder det.

Foto: Peter Hove Olesen/Ritzau Scanpix

Hvis du vil høre en eksperts beskrivelse af den danske forbruger anno 2015, skal du forberede dig på, at den stikker i mange retninger.

Vi er nemlig krisetrætte, men stadig krisebevidste, bruger ikke skødesløst af vores penge, men lader os gerne friste af slagtilbuddene, der hober sig op.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier