FødevareWatch

Discount- og online-handel indbyder til vækst i frostmarkedet

Væksten i salget af frosne madvarer vil overgå det generelle fødevaremarked betydeligt over de næste 15 år, hvilket især skyldes mulighederne indenfor nye salgskanaler, skriver Rabobank i en ny rapport.

Foto: POLFOTO

Der er store muligheder for producenter af frosne fødevarer på det europæiske marked i de kommende år. Det fastslår den hollandske storbank Rabobank i en ny rapport kaldet ”Europe’s New Ice Age”.

Det er især et hidtil uudnyttet potentiale indenfor nye salgskanaler såsom online- og discountsupermarkeder, der vil være med til at skubbe til væksten indenfor kategorien, som ifølge banken vil overgå væksten i det generelle fødevaremarked med 50 pct. i 2030.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier