Discount- og online-handel indbyder til vækst i frostmarkedet

Væksten i salget af frosne madvarer vil overgå det generelle fødevaremarked betydeligt over de næste 15 år, hvilket især skyldes mulighederne indenfor nye salgskanaler, skriver Rabobank i en ny rapport.
Foto: POLFOTO
Foto: POLFOTO

Der er store muligheder for producenter af frosne fødevarer på det europæiske marked i de kommende år. Det fastslår den hollandske storbank Rabobank i en ny rapport kaldet ”Europe’s New Ice Age”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også