FødevareWatch

3-stjernet-direktør: Salgstallene lyver ikke

I en brandanalyse lander pålægsproducenten 3-stjernet blandt de mest udfordrede, når det kommer til forbrugernes holdning. Men salgstallene lyver jo ikke, siger direktøren om danskernes lyst til at købe 3-stjernet.

Foto: Niels Hougaard

Den store pålægsproducent 3-stjernet lander nederst blandt de brands, som er udfordret på danskernes holdning til fødevareproducenterne i en brandanalyse foretaget af A&B Analyse for FødevareWatch.

19,6 pct. af de adspurgte har en overvejende negativ holdning til 3-stjernet, men det skræmmer på ingen måde direktør Anders Laursen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier