Friesland har set sig varm på Afrika

Man skal beslutte sig for, om man vil skøjte henover et marked eller gå all in og etablere sig. Vi gør sidstnævnte i Afrika, lyder det fra hollandske FrieslandCampina i et interview med FødevareWatch.

Det hollandske mejerikooperativ FrieslandCampina har set sig varm på det afrikanske kontinent, og både Vestafrika og Nordafrika er i mejeriselskabets kikkert.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Photo: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg