Friesland har set sig varm på Afrika
Man skal beslutte sig for, om man vil skøjte henover et marked eller gå all in og etablere sig. Vi gør sidstnævnte i Afrika, lyder det fra hollandske FrieslandCampina i et interview med FødevareWatch.

Det hollandske mejerikooperativ FrieslandCampina har set sig varm på det afrikanske kontinent, og både Vestafrika og Nordafrika er i mejeriselskabets kikkert.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Her er Arlas største globale konkurrenter
For abonnenter
Benhård prioritering bag Arlas eksportstrategi
For abonnenter