FødevareWatch

Benhård prioritering bag Arlas eksportstrategi

Arlas eksportforretning breder sig over hele kloden. I et interview med FødevareWatch klarlægger topchef Peder Tuborgh den røde tråd i det enorme foretagende. Arla vælger sine kampe med omhu.

Foto: Niels Hougaard/POLFOTO/arkiv

Danmarks mælkegigant Arla er til stede i hele verden.

Der er øjensynligt ikke en undtagelse – og alligevel. Arlas topchef Peder Tuborgh vil hellere fokusere sin indsats, end han vil være på alle markeder. Tiden har vist ham, at det er sådan, man tjener penge, og i et interview med FødevareWatch bliver det tydeligt, at dette fokus går igen i hele Arlas internationale forretning. 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier