FødevareWatch

Madmarked lægger langsigtede planer

Der kommer til at gå lang tid, før folkene bag madmarkedet Attmatr.com vil hive penge ud af forretningen. Den optjente kapital skal bruges til at videreudvikle den nye markedsplads.

Foto: Michael Hansen

Iværksætterne bag det nye online-madmarked Attmatr.com regner ikke med økonomisk afkast i de første 5-7 år.

I de første 10 måneder er udviklingen af sitet foregået i de fire bagmænds fritid, og startkapitalen består udelukkende af ulønnede timer, fortæller Kristian Ravn, der er marketingsansvarlig i Attmatr, til FødevareWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier