FødevareWatch

Mænd ind i kampen om økologi

Økologi er ikke en kvindeting. I hvert fald ikke længere. Ny undersøgelse viser, at flere mænd end kvinder oplever fremgang i deres forbrug af økologi.

Foto: Majken Søndergaard Nielsen

En ny undersøgelse viser, at danske mænd har førertrøjen, når det kommer til at fokusere mere på økologi.

Undersøgelsen, som A&B Analyse har foretaget for FødevareWatch, viser således, at 24,3 pct. af danskerne oplever fremgang i deres økologikøb. Herunder 23,1 pct. af de adspurgte kvinder og 25,6 pct. af de adspurgte mænd.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier