FødevareWatch

Forbrugere går stadig efter slagtilbud

På trods af fokus på økologi og lokale fødevarer er det stadig tilbudsaviserne, der skaber trafikken i detailhandlen. SuperBrugsen følger til dels trenden, men forsøger at ændre tingene på længere sigt.

Foto: Lars Krabbe

Detailhandlens fokus på økologi og lokale fødevarer ændrer ikke ved supermarkedernes såkaldte trafikskabere.

Det er i meget stor udstrækning stadig øl, bleer og kaffe, der lokker kunder i butikkerne, siger både kommerciel direktør i SuperBrugsen og branchekender.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier