FødevareWatch

Forbrugere går stadig efter slagtilbud

På trods af fokus på økologi og lokale fødevarer er det stadig tilbudsaviserne, der skaber trafikken i detailhandlen. SuperBrugsen følger til dels trenden, men forsøger at ændre tingene på længere sigt.

Foto: Lars Krabbe

Detailhandlens fokus på økologi og lokale fødevarer ændrer ikke ved supermarkedernes såkaldte trafikskabere.

Det er i meget stor udstrækning stadig øl, bleer og kaffe, der lokker kunder i butikkerne, siger både kommerciel direktør i SuperBrugsen og branchekender.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier