Forbrugere går stadig efter slagtilbud

På trods af fokus på økologi og lokale fødevarer er det stadig tilbudsaviserne, der skaber trafikken i detailhandlen. SuperBrugsen følger til dels trenden, men forsøger at ændre tingene på længere sigt.
Foto: Lars Krabbe
Foto: Lars Krabbe

Detailhandlens fokus på økologi og lokale fødevarer ændrer ikke ved supermarkedernes såkaldte trafikskabere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også