Forbrugere går stadig efter slagtilbud
På trods af fokus på økologi og lokale fødevarer er det stadig tilbudsaviserne, der skaber trafikken i detailhandlen. SuperBrugsen følger til dels trenden, men forsøger at ændre tingene på længere sigt.

Detailhandlens fokus på økologi og lokale fødevarer ændrer ikke ved supermarkedernes såkaldte trafikskabere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
SuperBrugsen er klar til kamp mod discountbutikkerne
For abonnenter
SuperBrugsen vil sælge lokalt for 100 mio
For abonnenter
Coop-kæde vil overtage købmænd
For abonnenter