Brødre vil sælge tacos i detailhandlen

Guacamole, salsa, chili, nachos og bløde majstortillaer.
De to brødre bag det københavnske spisested, Barburrito, vil lære danskerne at spise mexicansk, og derfor er de nu på vej med en række autentiske produkter til den danske detailhandel.
Det skriver Politiken.
”Folk har en opfattelse af mexicansk mad som noget meget junkagtigt, og det vil vi gerne ændre på og vise, at det er et lækkert og rigtigt køkken,” siger Patrick Bachmann, der driver tacorestauranten sammen med sin bror Thomas Bachmann, til avisen.
Produkterne bliver lavet i Danmark og skal tage kampen op mod Santa Marias sortiment, der ifølge brødrene ”ikke minder om noget, man får i Mexico”. Det er endnu uklart, hvor og hvornår Barburritos produktserie vil blive solgt.
Santa Maria belønnes for discount-strategi
Relaterede artikler:
Santa Maria belønnes for discount-strategi
For abonnenter
Færdigret-selskaber går efter friskhed
For abonnenter
Dansk popstjerne i mexicansk chipssamarbejde
For abonnenter