FødevareWatch

Ny trend kræver smart emballage

Danske Danapak har fart i eksporten af emballage til fødevareproducenter, som vil gøre op med discount. Samtidig har selskabet fået medicinalbranchen som ny storkunde.

Foto: Lars Krabbe

De danske emballageproducenter ruster sig til nye tider i dagligvarehandlen. Flere kæder markerer sig med større fokus på kvalitet end discount, som ellers har været trenden de seneste år.

Netop et ændret marked i afsætningen af fødevarer har stor betydning for emballagevirksomheder her i landet, der i høj grad har netop madbranchen som storkunde.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier