FødevareWatch

Co-branding giver Thise frihjul på PR

Samarbejde med Coop omkring co-branding af private labels og Thises egne mærkevarer giver mejeriet en klar fordel i forhold til markedsføring, lyder det fra Thise.

Foto: Rasmus Baaner/POLFOTO

Når supermarkeder og mærkevareproducenter indgår i et samarbejde om co-branding, hvor begge parters logo optræder på en fødevares emballage, giver det producenten stærk medvind i forhold til markedsføring.

Sådan lyder det fra salgsdirektør i Thise, Mogens Poulsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier