Producenter og detail finder sammen om co-branding

I et marked, hvor private label-kategoriens indtog udgør en seriøs udfordring for mærkevarerne, opstår koncepter som co-branding mellem mærkevarer og private label. 
Foto: Thomas Priskorn/ JP
Foto: Thomas Priskorn/ JP
AF MAJKEN SØNDERGAARD NIELSEN & JØRGEN RUDBECK

Alt imens kampen langt hen ad vejen har stået mellem supermarkedernes egne mærker – de såkaldte private labels – og producenternes mærkevarer, opstår der samarbejder som co-branding, der skal tjene begge parter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter