FødevareWatch

USA er næste danske private label-marked

Der er godt gang i de europæiske private label-markeder, men i løbet af de kommende år vil først USA og dernæst Kina kunne være gode markeder for de "anonyme" danske producenter.

For øjeblikket er det primært det europæiske marked, som danske producenter af private label-produkter kigger ud i, når de søger vækst, men inden for en kort årrække åbner der sig nye muligheder i både vest og øst, siger direktør i fødevarenetværket Food From Denmark, Karsten Nielsen.

Til efteråret drager han sammen med 10-15 danske virksomheder af sted til en stor private label-messe i Chicago, som i de kommende år vil komme til at rumme store muligheder for danske private label-producenter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier