FødevareWatch

Dansk private label rykker til udlandet

Det er svært for producenterne at komme ind på hylderne i den danske detailhandel. Flere og flere virksomheder har derfor fået øjnene op for eksportmulighederne i private label.

Foto: Søren Schnoor

Mens det bliver stadig sværere at finde en god og sikker plads i den danske detailhandlen, har små og mellemstore fødevarevirksomheder i stigende grad succes med at eksportere private label-produkter til udlandet.

Sådan lyder den umiddelbare konklusion fra direktør i fødevarenetværket Food From Denmark, Karsten Nielsen, som hjælper og rådgiver danske fødevarevirksomheder med eksport af private label.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier