Dansk private label rykker til udlandet

Det er svært for producenterne at komme ind på hylderne i den danske detailhandel. Flere og flere virksomheder har derfor fået øjnene op for eksportmulighederne i private label.
Foto: Søren Schnoor
Foto: Søren Schnoor

Mens det bliver stadig sværere at finde en god og sikker plads i den danske detailhandlen, har små og mellemstore fødevarevirksomheder i stigende grad succes med at eksportere private label-produkter til udlandet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også