FødevareWatch

Nestlé mærker dansk kaffetørst

Kaffe har for længst manifesteret sig som Nestlé Danmarks største produktkategori, og væksten fortsætter. Kaffe er den nye frokost, fortæller landechef.

Foto: PR

Kaffedrikning er i mange år blevet beskrevet som en dansk "folkesygdom", og intet tyder på, at trenden vender lige foreløbig.

Ifølge fødevaregiganten Nestlés danske landechef, Søren Rye, kan man stadig mærke en stigning i kaffeforbruget.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier