FødevareWatch

Bæredygtighed skal fordoble Unilevers salg

Stor tro på at forbrugerne foretrækker bæredygtige produkter, har fået den store Unilever-koncern til at udarbejde en ambitiøs strategi frem mod 2020. FødevareWatch har talt med virksomhedens danske direktør.

Foto: Unilever

Den globale fødevarekoncern Unilever sætter nu alle sejl, når det gælder bæredygtighed og innovation, og gennem en storstilet strategi skal virksomhedens omsætning fordobles, samtidig med at vandforbrug og affaldsmængder halveres - inden 2020.

Jens Voldmester, der er Unilevers danske direktør, mener, at strategiens to elementer i fremtiden kan være det konkurrenceparameter, som man sammen med prisen kan slå konkurrenterne på.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier