Bæredygtighed skal fordoble Unilevers salg

Stor tro på at forbrugerne foretrækker bæredygtige produkter, har fået den store Unilever-koncern til at udarbejde en ambitiøs strategi frem mod 2020. FødevareWatch har talt med virksomhedens danske direktør.
Foto: Unilever
Foto: Unilever

Den globale fødevarekoncern Unilever sætter nu alle sejl, når det gælder bæredygtighed og innovation, og gennem en storstilet strategi skal virksomhedens omsætning fordobles, samtidig med at vandforbrug og affaldsmængder halveres - inden 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også