FødevareWatch

Salget i Kraft Foods lider under sen påske

Amerikanske Kraft Foods kommer ud af årets første kvartal med stagnerende omsætningsvækst på grund af påskens sene fald i år. 

Foto: Jan Dagø

Omsætningen i Kraft Foods, som omfatter et utal af stærke mærkevarer inden for oste, sovse og dressinger, falder i første kvartal med 3,3 pct. til 4,4 mia. dollar - hovedsageligt på grund af at påskeindtægten i år først falder i andet kvartal.

Alligevel formår milliardkoncernen at øge driftsindtjeningen med 11,7 pct til 0,9 mia. dollar.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier