Salget i Kraft Foods lider under sen påske

Amerikanske Kraft Foods kommer ud af årets første kvartal med stagnerende omsætningsvækst på grund af påskens sene fald i år. 
Foto: Jan Dagø
Foto: Jan Dagø

Omsætningen i Kraft Foods, som omfatter et utal af stærke mærkevarer inden for oste, sovse og dressinger, falder i første kvartal med 3,3 pct. til 4,4 mia. dollar - hovedsageligt på grund af at påskeindtægten i år først falder i andet kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også