Kohberg slår dejen op til en ny vækst

Den sønderjyske brødkoncern har med en helt ændret virksomhed atter fået fart i omsætning og indtjening.
AF JESPER OLESEN OG JENS ERIK RASMUSSEN

Friskbagt brød leveret hver nat til discountbutikker over hele landet, udskiftning af stort set hele lederlaget i virksomheden samt lancering af to dukker, der skal markedsføre selskabet. Sådan lyder tre af ingredienserne i opskriften, som den sønderjyske Kohberg-koncernen arbejder efter for at vende en negativ udvikling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også