FødevareWatch

Udlandet er vækstmotor i Dansk Supermarked

I dag henter Dansk Supermarked mere end halvdelen af salgsvæksten uden for Danmarks grænser. Og sådan vil det også være i fremtiden, siger branchekender.

Foto: Finn Frandsen

Netto-butikkerne i udlandet er den store vækstmaskine hos detailkoncernen Dansk Supermarked.

Et dyk ned i koncernen årsregnskab for 2013 viser, at den samlede omsætning blev hævet fra 54,4 mia. kr. til 55,7 mia. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier