Udlandet er vækstmotor i Dansk Supermarked
I dag henter Dansk Supermarked mere end halvdelen af salgsvæksten uden for Danmarks grænser. Og sådan vil det også være i fremtiden, siger branchekender.
![Foto: Finn Frandsen](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6551487.ece/ALTERNATES/schema-16_9/17073928%2520-%252008_02_2010%2520-%2520M%25C3%25A6rsk%2520s%25C3%25A6lger%2520aktier%2520i%2520Dansk%2520Supermarked%2520for%2520milliarder%2520-%2520FRANDSEN%2520FINN.jpg)
Netto-butikkerne i udlandet er den store vækstmaskine hos detailkoncernen Dansk Supermarked.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Købmænd kritiserer detailrapport
For abonnenter
Dansk Supermarked tryner Coop i ny måling
For abonnenter
Her er danskernes favoritsupermarked
For abonnenter