FødevareWatch

Netto ryster ikke på hånden i discountkrig

Selvom alle konkurrenterne opruster hidsigt i discountmarkedet, satser den ubestridte markedsleder Netto fortsat på at vinde terræn. 

Foto: POLFOTO

Oprustningskapløbet på det danske discountmarked fortsætter ufortrødent.

Rema 1000, Kiwi og Fakta har alle inden for kort tid meldt ud, at de i løbet af 2014 satser på at åbne et tocifret antal butikker på discountmarkedet, hvor stort set samtlige aktører er enige om, at der allerede er overkapacitet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier