FødevareWatch

Supermarkeder vil fylde hylderne med flere nyheder

Et presset dansk marked med øget discountsalg og tilbageholdende forbrugere kan bremse lanceringen af nye fødevarer.

Foto: Casper Dalhoff/ JP

Mens hele dagligvarebranchen taler om produktudvikling og innovation, har kæderne gennem længere tid holdt igen med nye varer i de danske butikker.

Flere af dagligvarekæderne har nu en strategi om at øge antallet af nyheder inden for fødevarer. Bekymringen lyder samtidig, om danskerne reelt er klar til at bruge penge på nye fødevarer. Markedet for dagligvarer har nemlig været under pres gennem en årrække.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Mikkeller løser direktørfarvel internt

Tidligere på ugen kom det frem, at den hidtidige adm. direktør for mikrobryggeriet Mikkeller, Kenneth Madsen, er blevet fyret. Han bliver dog ikke erstattet af en ny, lyder det nu fra bryggeriet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier