Danone satser på Shakiras mave

I en storstilet kampagne fra franske Danone, som skal fremme mejeriproduktet Acitivia, spiller sangerinden Shakiras mave en særdeles stor rolle.
Foto: Hassan Ammar
Foto: Hassan Ammar

Gennem en stor kampagne for Danone-produktet Activia, der kommer til at lystre under navnet "Dare To Feel Good" vil den franske mejerigigant sætte fokus på sundhed og bedre tarmflora. 

Som blikfang i den globale reklamekampagne, som Danone skyder i gang 16. marts, har man engageret sangerinden Shakira, som gennem sangen "Dare - La La LA" skal synge og danse forbrugernes opmærksomhed i retning af bedre tarmflora, og ikke mindst Activia-produktet, skriver Bloomberg News.

Få FødevareWatchs nyhedsbrev gratis to gange dagligt

Videoen, som det hele drejer sig om, bliver lagt ud på nettet 16. marts, så indtil da, må vi nøjes med denne behind-the-scenes-video.

 

 

Bornholmsk mælk sælger stadig dårligere

Øllingegaard til detailhandlen: Giv os mere spillerum

Kineserne dræner verden for mælk

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter