FødevareWatch

Danone satser på Shakiras mave

I en storstilet kampagne fra franske Danone, som skal fremme mejeriproduktet Acitivia, spiller sangerinden Shakiras mave en særdeles stor rolle.

Foto: Hassan Ammar

Gennem en stor kampagne for Danone-produktet Activia, der kommer til at lystre under navnet "Dare To Feel Good" vil den franske mejerigigant sætte fokus på sundhed og bedre tarmflora.

Som blikfang i den globale reklamekampagne, som Danone skyder i gang 16. marts, har man engageret sangerinden Shakira, som gennem sangen "Dare - La La LA" skal synge og danse forbrugernes opmærksomhed i retning af bedre tarmflora, og ikke mindst Activia-produktet, skriver Bloomberg News.

Få FødevareWatchs nyhedsbrev gratis to gange dagligt

Videoen, som det hele drejer sig om, bliver lagt ud på nettet 16. marts, så indtil da, må vi nøjes med denne behind-the-scenes-video.

 

 

Bornholmsk mælk sælger stadig dårligere

Øllingegaard til detailhandlen: Giv os mere spillerum

Kineserne dræner verden for mælk

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier