FødevareWatch

Danone satser på Shakiras mave

I en storstilet kampagne fra franske Danone, som skal fremme mejeriproduktet Acitivia, spiller sangerinden Shakiras mave en særdeles stor rolle.

Foto: Hassan Ammar

Gennem en stor kampagne for Danone-produktet Activia, der kommer til at lystre under navnet "Dare To Feel Good" vil den franske mejerigigant sætte fokus på sundhed og bedre tarmflora. 

Som blikfang i den globale reklamekampagne, som Danone skyder i gang 16. marts, har man engageret sangerinden Shakira, som gennem sangen "Dare - La La LA" skal synge og danse forbrugernes opmærksomhed i retning af bedre tarmflora, og ikke mindst Activia-produktet, skriver Bloomberg News.

Få FødevareWatchs nyhedsbrev gratis to gange dagligt

Videoen, som det hele drejer sig om, bliver lagt ud på nettet 16. marts, så indtil da, må vi nøjes med denne behind-the-scenes-video.

 

 

Bornholmsk mælk sælger stadig dårligere

Øllingegaard til detailhandlen: Giv os mere spillerum

Kineserne dræner verden for mælk

Mere fra FødevareWatch

Daloon klar til langt sejt træk på indtjeningen

Der er for første gang i flere år overskud i forårsrulleselskabet. Nu skal der fokus på at skabe mere værdi og erobre marked indenfor blandt andet foodservice, lyder meldingen fra Daloon-direktør.

Palsgaard får lov til at fyre med LPG

En række virksomheder har ansøgt Miljøstyrelsen om lov til at bruge andre energiformer i deres produktion. Styrelsen har nikket til ingrediensvirksomhedens Palsgaards ansøgning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier