Horesta: Fokus på fedmemiddel fylder intet

FEDME: Brancheorganisationen for restauranter og hoteller står ikke klar med strategi for, hvis populariteten af fedmemidler udhuler salget.
For nuværende er der ikke meldinger om, at fedmemidlernes popularitet herhjemme påvirker restaurationsbranchens salg, lyder det fra branchedirektør Pia Voss. | Foto: Pr/horesta
For nuværende er der ikke meldinger om, at fedmemidlernes popularitet herhjemme påvirker restaurationsbranchens salg, lyder det fra branchedirektør Pia Voss. | Foto: Pr/horesta

At fedmemidler bliver mere og mere populære blandt forbrugerne giver ikke særlige bekymringer hos restaurationernes brancheorganisation Horesta. Foreningens medlemmerne melder ikke om en effekt på salget af fedmemidlet, som mindsker forbrugerens appetit og lyst til søde sager. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter